On my own..

Tisdag idag.. Vart en riktigt rolig dag på jobbet idag.. haha.. har allt jålat bra idag.. :) Men det är tur att det blir lite sånt också.. hihih... Nu ska jag upp till åsen o sy till min klänning ännu mer.. för den har blivit förstor igen..;) haha.. men ajaa.. sånt händer.. :P

sen så ska ja o Carro baada.. gottigott.. har ju inte kunnat bada förrän nu pga operationen.. men nuuu.. nu äre dags känner jag.. så det blir en sväng till sundsrud och bada.. :) skitkul.. hihih. ska ta med kameran även hade jag tänkt..

beställt rosor idag även.. 21 rosor.. o sen 2 buketter.. :) En till barndomsvännen Jacob, o en till min söta Katta.. får se när man hinner med att lämna grejjerna..men de ska nog gå bra.. :)

nåjaa. skriver mer sen iställe.. ska kila iväg nu.. soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback