Sthlm, here i come :)

Yees.. imorrn bär det av till kära stockholm.. nåjaa, så kärt e de la kanske inte.. men det ska bli mysigt att träffa bröderna, och framförallt shoppa o se Justin Timberlake.. jooovisst!! :) så där ska ja tillbringa min måndag,tisdag och onsdag.. Attans, jag ser så mycket fram emot tågresan, eller inte.. fy satan va tråkigt det är att åka tåg.. men men.. det är ju inte så ofta man är i stockholmskrokarna.. så det får gå.. :) Har ju min ipod som får underhålla mig under tiden.. Fundera på att impuls-låna en bok också, så jag får något att göra.. :P

wihooooo 24 dar kvar idag!!! :) Hallå, de va liksom nyss 60 dagar.. men nu är det verkligen bara 24 dar!! o nu kommer några dagar flyga förbi i stockholm.. sen är det midsommar.. wihooo.. det blir nog strömstad hos Lova som det ser ut nu.. sen e det kanalyran, attans i perkule så jobbar man den helgen, nåja, det är PENGAR.. så det är finfint.. :P sen så är det beachvolleybollen som jag ser fram emot så otroligt mycket.. de ska bli sjukt sköj!!! Sen så är det dagen med stooort D... wihoo.. 12 Juli klockan 10:20 tror jag närmare bestämt det var!!! UNDERBART! Jag längtar ju så sjukt mycket.. mmmmm!! mitt lilla hjärteguull!! Mindre än en månad kvar liksom.. uuh.. Man börjar allt bli nervös och det pirrar så gott i magen :)



<3

Nu ska jag packa o tvätta liiite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback