The Way You Make Me Feel..

Ännu en dag går mot sitt slut.. Idag är det den 4e juni.. Hallå!!! 4e juni!! snacka om att det går fort!! Dock så är den en sån där dag idag som gör att det känns som att det är lååångt kvar.. men innerst inne vet jag ju att det inte är långt kvar.. :)

Men.. Är det så att känslor försvinner under tiden man inte träffas? den frågan har jag fått.. är ju 2 månader sen nu som jag senast såg sötnosen.. Känslorna försvinner inte, absolut inte!! Jag är bara mer kär.. Saknaden är olika jobbig varje dag.. Ibland finns den bara där litegranna i hörnet, och andra gånger så är den stor och ger mig ångest.. Men jag tar mig igenom alla dagarna tack vare tanken på att det snart snaaart är den dagen som jag har längtat till..

men visst är det jobbigt att på kvällarna prata med varandra, med massa mil emellan och inte kunna känna närheten.. Det kan faktiskt bli jobbigt.. Jag vet ju att Fredric kommer hem.. Och då hem till mig.. så jag har inget att oroa mig för egentligen.. absolut inte.. men visst gör man det ändå..

870 timmar.. Så långt är det kvar ungefär.. Låter ju som ingenting... Men damit.. Jag längtar.. =(

oj kors.. 4e idag jaa.. hmm.. det är snart fredag.. och då är det STUDENT!! hallå?? vart tog tiden vägen?? den flög iväg.. shit.. studenten och balen är snart här och det kommer bli huuuuur skönt som helst.. dit längtar jag också :)

jobbet går bra ja, det flyter på ganska bra.. Känns gött att tjäna lite pengar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback