Time after time..

Nu har allt lagt sig.. studenten är förbi, och även balen.. Det som man längtat efter försvann på ett par dagar.. FAST, nu är det snart den dagen som jag längtat mest till!! närmare bestämt snart 25 dar kvar.. uuuunderbart.. Nu börjar det komma nära.. och jag börjar redan bli nervös.. puuh.. Jag är verkligen kär.. Längtar så sjukt mycket.. Jag har hittat min lycka, och denna gången så vågar jag tro på det på riktigt.. Den här gången känns det enda in!! :) 
guud, 25 dar kvar.. det har gått fort!!!! vissa dagar svårare än de andra.. men.. som sagt.. vi klarar detta.. :) Och snart står vi där, blyga men otroligt kära.. :) Jag kommer att gråta.. känslig som jag är.. men.. jag kommer gråta lycka! :D 
guud.. tänk första kyssen igen.. den kommer vara lika magisk som första kyssen var.. oooh.. kan inte sluta tänka.. hihi.. Jag ser framför mig hur det kommer vara när vi träffas igen! jag kommer att vara i din famn och aldrig släppa taget!!! aldrig, aldrig ALDRIG.. :) Hjärtat mitt.. :)


 
Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting klart
Här står jag, med världen i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn

Fredric








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback