we still have eachother..

Så nu var midsommar avklarad.. tråkigt med regn.. men det var ganska mysigt ändå. :) allsång framför pianot o lite singstar o sådant.. :) Nu börjar en ny vecka.. bara 17 dar kvar nu.. O snart 16.. :P

nu börjar jobbet på riktigt imorgon.. skönt.. pengar pengar :P sen är det kanalyran te helgen!!! jäklar va sköj!! jobbar dock en del så får ta de ganska lugnt i vart fall.. men men.. sen helgen därpå är det ju beachvolleybollen!!!!!!!! jag längtar riktigt mycket till den helgen.. o sen.. några dagar efter beachvolleyn så kommer honey hem!!! guuuudars.. det börjar ju närma sig!! :D

Idag har ja vart me mor o far nere vid stugan.. skulle firra våran flotte som på något sätt kommit upp på land och tappat två tunnor.. haha.. :) de tog ja 2 timmar att bara få ut den i vattnet.. det var JOBBIGT.. men vi lyckades, liksom 300 kg, de lyfter ju jag me en hand.. haha.. nee.. men de gick tillslut, så nästa projekt blir att spika fast tunnorna igen :) jepps.. så den är i bruk i tid till volleybollen.. ska bli så himla kul, ska anmäla laget imorgon o så.. :)

yees... så kan det vara.. Jobb Jobb o jobb denna veckan iaf.. ledig torsdag o fredag iallafall.. häärligt.. så..

Guud... jag är nervös redan.. På sätt och vis kommer det bli att börja om på nytt.. för 3 månader är en lång tid.. en del kan ha förändrats, men jag tror inte det.. det kommer bli en helt ny start igen, lika underbar som den vi hade :) 
sådära härligt så det pirrar i magen varje gång man träffas, allt är så speciellt liksom.. jooo.. underbart kommer det bli!! och jag tvekar inte en sekund.. det ska bli så otroligt bra alltihop.. Kan bli en resa till thailand, eller grekland, eller cypern? ;) vem vet vart vi hamnar.. hiih.. men myspys ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback