I like you tooo..

aaaow... =) helgen blev inte alls som jag hade bestämt juuu.. i fredags så blev det luugnt me lovis o beccis, o sen lite film me sötnooos.. sen på lördagen blev det upp tidigt på morgonen för att resa till uddevalla o spela DM.. det gick skit som vanligt.. helt otroligt jobbig hall, man kunde nästan tro att de va en skridskohall.. fy bubblan.. jobbigt som fasen.. ajaaa.. men de gick som de gick..

efter det så va jag huuur trött o seg som jag bara kunde bli.. o jag lovade becca att komma vid halv 8, men klockan blev halv 10 iställe..:P sen så tog vi fram drickan efter många om o men.. ja carro o becca, kul förfest.. :) lärorik.. haha.. sen bar de av te wärs, trodde verkligen inte att de skulle vara så mycket folk som de va, men e va faktiskt skoj.. blev bjudna på massa shoots.. skitbra.. :P ajaa.. sen efterfesten va kalajs den me, även fast jag höll mig till vatten där.. hihih..

idag är en sån där dag som e sååå seg.. ska upp o hämta kinamat med papps nu.. :) mums* sen blire myspys me ponken.. mmm :)

see you later!!

ciaaaaaao

(jag tycker om dig med, jag ska vänta i 2 ½ månader.. men på dig skulle jag kunna vänta en evighet)


Ingenting kan stoppa oss inatt, för gryningen är våran och sömnen har inte hittat hit än..
jag är din närhelst du vill nu, för mina tankar befinner sig i en dimma bestående av dig och din doft..
Och har jag nämnt att världen försvinner när dina händer möter min hud, älskling?


=)

Kommentarer
Postat av: Katie

frågan e om inte du också e kär.... hiihi!
pussa!!

2007-03-29 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback