oh happy day..

jarrrråå.. torsdag idag.. världens segaste dag..första o sista lektionen.. jippie typ.. ska ner o kika efter en videokamera så att vi kan fixa vår svenskauppgift.. får komma igång med de nu..

idag är det soooligt.. har varit det hela veckan.. o hoppas det är det till helgen också.. för på söndag blire mys me allihopa o korvgrillning.. om det är fint väder vill säga.. :)

idag får jag träffa min söte böbb.. :) längesen nu.. nästan.. iaf 2 dar.. kommer bli aningen värre så småningom.. men jag tror allt det kommer funka bra ändå så.. finns ju telefon dator o massa..  vad man kommer längta iaf.. en sak som är klar.. men.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. o känslan att träffas igen när man längtat så.. underbart! :) det kan ju bara sara berätta.. hihi.. hon klarade 6 månader hon.. inte dåligt.. hon e min förebild just nu.. ;) haha.. fast.. nu är det inte många dagar kvar egentligen.. usch, va tiden går fort.. på ett sätt vill jag att den ska gå fort, så jag slipper sätta min fot i denna skolan igen, men ändå så är det snart dags att bli lämnad för ett tag.. 23 dagar närmare bestämt.. hmm.. :( 

ajaa.. student snart.. ser fram emot att ta den.. väldigt mycket! va skönt när det är över.. en heeeeel sommar, som jag har planerat ska bli jäääätte jätte bra.. mm.. verkligen.. har tre olika sommarjobb att välja mellan också.. fasen va göttans.. hemtjänsten, bergs eller vita sannar.. visst.. 3 väldigt olika jobb.. men.. vilket ska man välja? visserligen är det väldigt kul på vita sannar, men lönen suger och arbetstiderna.. däremot om man jobbar inom vården så e de gött med pengar, och ganska bra arbetstider.. hmm.. ajaa.. får se längre fram vad jag känner för.. verkar som hemtjänsten.. ska jobba där i 3 dar på lovet.. lr ja, gå vid sidan om.. men jag får pengar för det.. det är bra det.. känner att det är ont om det just nu.. :P 
 
hajaaa.. ska man med te turkiet?? hmm.. ångest.. svårt att välja.. planerar ju lite resor med mina vänner också.. ehmm.. ajaa.. de löser sig..

hmm.. ikväll blire simning med sweet.. o så laga lite mat skulle jag kunna tänka mig.. sötnos e så söt..

jadååå.. nu ska jag kila iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback