Så kom närmre mig, låt mig värma dig..

och så blev det fredag tillslut.. mm.. det är bra.. helg gillar vi.. detta är min helg också.. min födelsedagshelg.. o kattas helg också förstås.. och pappas.. ;) men.. så det är gottigottitt.. imorrn blire fest först hos mig och sedan vidare till wärs där det är vårmarknadsdisco.. då brukar de vara gött med folk!! :) då ska vi vara där o rocka som mest.. haha.. de e rocktema.. så man får allt fundera på hur man ska se ut imorrn.. men det fixar sig.. :P

jajaa.. har försökt tillbringa så mycket tid som möjligt med min sötnos.. inte långt kvar nu till han far.. men som vi sagt.. vi kommer vänta på varandra!! :) jag kommer finnas kvar här hemma..

hur lycklig blev inte jag när du sa det!! det pirrade till i hela kroppen och jag trodde jag skulle spricka.. och då menar jag helt ärligt.. =)


är detta det man kallar lycka? , jomen, vi får väl se.. =)


detta kommer bli super.. det känner jag på mig!!! ålder.. vad e det.. en siffra.. det skiter jag i.. :) det är ju närmre 10 än 11 som sagt..;)

hmm.. fick besked idag.. ska opereras onsdag 18e april.. klockan 08.00.. när jag läste lappen så knöt det sig i magen.. är det verkligen detta jag vill? jag får stå ut med en outhärdlig smärta.. men det kanske är värt det? hmm.. den som lever får se..

förövrigt vill jag bara ge min Katta en massa grattispussar o kramar på födelsedagen!!!! :) du är min flicka!! :)

over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback