shines on me..

mmm.. känner mer och mer att våren är på g.. =) bortsett från att det snöa igår.. men de e en parentes. :P hihih..
helgen är redan slut, vilket är trist eftersom det gick så fooort.. i fredags vart man med beccis gumman o va lite chaffis åt lelle sötis..sen åkte jag o becca runt i bilen hela kvällen i brist på annat sköj.. sen stängde äntligen Lara´s o jag fick med mig två fulla grabbs hem i bilen.. fick köra i rask fart till åsen.. o väl när man var där så stupa man i sängen direkt typ.. sen blev det lördag, och fest för min del.. förfest hos Sandra med singstar o sedan lite hos mig, o sen upp t ill wärs.. killarna som dansa.. nåjaa. .va dom snygga?? hmm.. inte en aning.. orka spana in dom.. haha.. men mina kompisar lärde la känna dom en del.. :P jaja.. men..kvällen blev bra sen när det blev lite pussar o kramar o så istället..=) glad jag blev när sötnosen kom.. mmm.. så.. sen va Katta min världens sötaste o skjutsade hem oss till åsen igen på natten.. gottitt.. dumma var vi och inte sov hemma hos mig.. men men.. =) de blir bättre så..

hmm.. börjar jag bli frisk nu?? hmm vore dumt o säga.. blir nog aldrig frisk faktiskt.. puuh.. men.. ska man gå till gymmet ikväll kanske? känner att det var gryymt längesen man träna nu.. men det har sina orsaker.. e man sjuk o ont i halswen så ska man inte träna säger min personliga coach Lova.. :P ajaaa.. nu har man tagit sig till skolan o sitter o väntar på att nästa lektion ska börja.. matlagning.. i början vart de sköj, men nu är det ganska långtråkigt faktiskt.. men jaa, bättre de än att sitta o ha engelska lr något sådant.. ajaaa.. =)

nu är det inte låååångt kvar tills du åker.. =( men.. två månader går snabbt.. jag hinner lägga ner all min tid på skolan nu det sista.. så har vi hela sommaren tillsammans istället!!
'
har förövrigt fått 3 sommarjobb typ.. vilket ska man välja tro.. bergs, hemtjänsten elle vita sannar.. ehmm.. tror nästan hemtjänsten.. sitta o fika o laga frukost o grejjer till små söta tanter o gubbar.. ett jobb som passar mig kanske??=) 

har frågat mig själv vad som händer efter sommmaren.. jobb? plugg? hmm.. lite olika tankar om det.. har även pratat med morsan om detta.. vill jag åka iväg utomlands o jobba så får jag det, och jaa.. den som lever får se..=)

nu ska jag gå o plugga lite i vart fall.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback