when i hear you say my name..

VÅR!
kan det bli bättre? =)
jag njuter.. solen kommer och ger mig ny energi! =)
och just precis nu i detta skede så leker mitt liv.. och jag mår bättre än nånsin.. hihi..
det enda som är jobbigt just nu är skolan med prov och inlämningar som måste fixas.. men jag ska nog klara av det.. det är ju inte långt kvar nu!! och vad som väntar efter studenten får man se.. har mina tankar.. :P

mmm.. jag njuter.. =)

en puss på kinden, det betyder så himla mycket!
och jag är glad =)

projektarbetet går även det framåt.. gött för mig.. det kommer jag nog fixa.. =)
vårt lag ska ju äga hade jag tänkt, iaf maskeraden.. haha..
ganska många lag som ska vara med verkar det som.. sen även kanske det kommer en kändis och ska vara med!!! coolt isåfall.. får ligga i så han verkligen kommer.. då blir flickorna glada.. hiih.. =) känner på mig att det kommer bli bra detta.. =)

tänk vad våren gör med humöret.. konstigt att lite sol gör att så att humöret hamnar på topp.. kanske inte enbart solen som gör det..=)

ajaaa.. nu ska jag fortsätta försöka plugga liiiite igen.. jäkla internationella ekonomin.. men men..

Even though that I've just met you
And we've only said hello
I can tell that you are special
Don't ask me how I know
It may sounds strange, but to me it seems
You were always here
Living in my dreams*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback