when the rain begins to fall..

va ett tagsen jag skrev här känns det som.. men tiden räcker inte till... :)
ajaa.. är fortfarande sjuk.. det är knaasigt.. har fått en enormt bauuuta stor svullen körtel.. hostar som aset..
jag blir nog aldrig frisk.. puuh..
ajaa.. lovet har funkat bra iallafall..=) har åkt fyrhjuling med bob och lekt i snön.. haha.. ibland får man släppa ut barnet i sig.. men vi hade grymt skoj i vart fall.. becca var en riktig höjdare på att köra fyrhjuling, o sara var galen..:P
hände ju att man flög av nåra gånger, vilket var ganska farligt när man har en sara på bob efter sig som lyckas att köra rakt över mina ben.. haha.. men det var det värt..:P
lovet har även inneburit massa filmkvällar o mys.. helt perfekt.. bortsett från min sjuka.. blää..
på lördag så blire sista seriematchen även.. vinna eller försvinna typ.. måste vinna, eller åtminstone spela oavgjort, annars är vi ute ur division 2 och får snällt spela i 3an igen.. så.. vinner vi, eller oavgjort så blir det kval som gäller..
2 DM e bestämda också.. 11 mars o 25 mars tror jag närmare bestämt.. ajaa.. så det är ganska mycket på schemat just  nu.. men det är ju kul..
15 mars blire även Lipz, häärligt.. då ska våran söta Em tävla i rocktävling vilket vi måste åka o kolla på o stödja henne.. tror starkt på henne faktiskt.. det kommer nog gå bra.. :)

njaaa.. nu ska jag ta ett bad, och förbereda mig inför kvällens matlagning.. =)


image2

Så här snygga kan man vara en vinterkväll.. ;) men attans va kul!!


image3

och här är 3 glada tjejer och en åskådare som vi inte har en aning om vem han e..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback