Wonderful world..

yeeeah.. idag ere ju soligt o såklart va man tvungen att tillbringa héeela dagen i skolan.. såå segt.. jag drömde mig verkligen bort.. tänk om jag legat hemma på altanen o smaskat på en glass iställe.. suck.. :) ajaa.. dagen tog slut tillslut och jag satte mig på en bastubuss, jaa det var typ 150 grader i bussen.. o där satt jag ensam o filosoferade samtidigt som jag tittade ut på alla träd som svishade förbi.. :) mm.. jag njuter när jag tänker på att snart är jag fri.. fri att göra preeecis som jag vill.. och tro mig, det ska jag bannimej göra.. :)

jajaa... har vart ute på en powerwalk me sandrew.. ner till vita sannar och tillbaka.. och vilken chock man fick.. det var verkligen ingen strand kvar. shit.. vattnet hade stigit så himla högt så vi blev änna lite bekymrade för volleybollen.. :P men.. som sandra sa, vi får dricka mycket vatten.. ;)

jajaa.. så kan de va.. va uppe på konsum o köpte godis efter.. haha.. 2 kg.. de kosta 29kr/kg.. uuuuh.. ja kommer rulla fram.. men billigt e gottit.. får bjussa folket vettja.. :)

nu sitter jag o väntar på fredric som ska komma o hämta mig.. sen ska vi göra årets premiärgrill.. :) passa på nu innnan han åker..=( så de blir korv o bröd på altanen.. myspyys.. får nog bju på lite godis även.. =) hihiih..

ajaa.. nu får jag göra nåt vettigt har jag kommit fram till.. :) göra mig klar kanske.. bra idé.. så slipper jag bli som brorsan.. haha.. den får man vänta på.. :)

ciaaaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback