Breathe..

Idag är det fredag.. neeej, torsdag är det idag.. känns iallafall som fredag.. :) Idag är det precis 3 veckor sen gulleplutt åkte.. :( Men men.. 3 veckor gick ju fort ändå så.. känns som det var i förrgår som gull åkte.. och detta betyder att det är mindre tid kvar till söt kommer hem, och ännu mindre tid kvar tills studenten! underbart!! Jotack, man längtar.. :)

jajaa.. idag är det då torsdag.. jag var ledig.. hihi.. så jag och Becca åkte i rask takt till mitt nya sommarjobb o tjöta lite me folket där.. sen så blev det en tur till Bloms.. skulle ju köpa såna dära snittsiga gummi-skor.. träskor fast i gummi.. fanns det i min storlek?? neeej.. 38 var slut, o 39 var som båtar, och 37 fanns inte heller.. då kom en snällis och berätta att dom skulle få in mer imorrn.. det lät finfint.. så då har man ett par skor att jobba i till sommaren.. härliga e dom, dom dära skorna.. :) hehe... fulsnygga även.. :)

jaa.. o idag har jag o becca börjat vårt nya mål att minska i vikt.. den dära chockladdrinken smaka välling ungefär.. och var väldigt trög att få i sig.. men sedär, man lyckades tillslut..;) hahaa.. bara 13 dar kvar att äta skiten. .3 ggr om dagen.. ;) hahaa.. Men.. det är själv-valt.. och jag ska verkligen gå ner.. om man vill bli fin får man lida pin.. typ.. :P

nåjaaa.. idag är jag göttigött sugen på att fiska.. hmm.. fast i vänern så verkar det vara dåligt med fisk nu.. så..
men det löööser sig.. hihih.. :) Imorrn tar jag mina stygn i foten även.. uuunderbart ska det bli.. hiih.. kan jag äntligen duscha utan att behöva ha foten hängades över badkars-kanten.. hahaha.. :)

Idag är det typ 8 dar sen jag pratade i telen me bubben.. tror jag.. elle så får jag bara för mig att det är så lång tid.. men det är ganska så länge sen iaf.. tråkigt.. men väntar spänt på samtal.. hihi.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback