bring my baby back home..

Så.. ännu en dag i skolan avklarad.. pest och pina iaf.. elle det gick väl ganska bra, men.. fick ju massa mer grejjer att göra idag.. som måste fixas klart.. puuuh.. jag lägger snart ner.. men på sätt och vis skulle det vara onödigt när det är så kort kvar.. skithungrig e jag nu även.. finns ingen mat hemma.. synd om mig..

aja.. skrev ett jätte långt inlägg igår, o intressant för en gång skull.. när ja skulle spara, jaa då funka de inte.. seegt.. allt försvann. och jag orkade då inte skriva om.. hmm.. men.. jag vet ju nu att söööt läser här.. så bäst jag passar mig för vad jag skriver.. haha.. ;) nerråå.. 

vad ska jag skriva för intressant nu då? neej.. jag får skriva sen ikväll istället.. finns mer fantasi då.. :) 
 
miss you heting!!!

ciaaoo so long..  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21:05.. så mycket är klockan.. sitter och pluggar.. information och layout.. jomen visst.. Kan ju inte påstå att det blir särskilt bra.. Men.. det gör nog inget.. jag gör ju uppgiften iallafall.. ;)

Bubben ringde förut, och som vanligt så slog hjärtat fortare och jag längtar bara ännu mer..
det betyder så mycket verkligen.. Detta är verkligen något bra.. :) för varje dag som går så växer känslorna sig ännu starkare.. det kanske låter lite konstigt.. Men för varje dag uppskattar jag det bara mer och mer.. Att jag har dig..
att det är du och jag..


I want to be the face you see when you close your eyes
I want to be the touch you need every single night
I want to be your fantasy
And be your reality
And everything between

Fredric




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback