Dagarna..

Dagarna rusar fram verkligen.. puuh.. de går verkligen fort nu.. :) 65 dar tills Fredric kommer hem, o 32 dagar tills studenten.. Det vill säga högst 11 skoldagar kvar..
Har tagit på mig jobb vecka 22.. vilket är gött.. extra pengar.. det gillar vi.. :)
sen blir det att åka runt o kolla lite studenter även.. kulikul..
ska kolla Lovas bal den 31e maj, Lovas student den 2e juni..Kattas bal den 19e maj tror jag..sen blir de kankse sandras student.. kanske Carro A´s student.. jaa.. det blir mycket detta... :)
tråkigt att åmål, mellerud och vänersborg tar studenten samma dag.. trist tycker jag.. :( men men..
vi hinner nog fira ihop ändå.. haha..

yees.. Idag fick jag samtalet även.. hihih.. dock tidigt på morgonen.. men jag klagar verkligen inte.. såå glad blev jag.. :) söööötnos.. Du och Jag.. så ere.. jag tror också det kommer bli hur bra som helst.. :)

vad har jag gjort idag? joo, renskrivit min svenska C uppgift.. där ja skrev ett CV och en ansökan.. skitbra blev de.. elle inte.. ;) haha.. undra om jag skulle få jobb om jag skickade iväg den någonstans.. kanske skulle pröva för skojs skull.. hihi.. jaja.. o så ska ja ju plugga på prov som ja har imorrn.. tanten hade ju glömt att ja skulle göra prov för 4 veckor sen.. så de blir att läsa på igen.. nååjaaaa... så.. vad händer annars denna veckan??
hmm. .ska ta ut resten av stygnen, och PLUGGA.. satan va jag är trött på det ordet.. puuh..

men men.. tillbaka till mitt pluggande.. o prata ne farmor min i telefon.. hiih..

LÄÄÄÄÄÄNGTAR!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback