I miss you



Sometimes, at night, when I go to sleep
I hold my pillow tight, thinking of you 'til it hurts
But, in my mind, I know you're mine
And, somewhere, you're thinking of me, too


Fredric

och idag är det en till sådan dag så jag bara är gött nere.. Jag saknar bubben så sjukt mycket.. :(
känns som om jag bara vill sätta mig och gråta någonstans..
nu ska jag inte göra det, men så känns det.. Det är en otrolig smärta man känner i hjärtat.. det är liksom en klump i magen.. min sötnos.. Längtar faktiskt tills jag börjar jobba, då jag får annat att tänka på.. Visst, jag har ju bara en person i mina tankar hela tiden, men det blir inte på samma sätt.. det blir mer en längtan då.. ajaa..
o så klagar folk på att dom inte träffat flickvän/pojkvän på en dag.. jomen.. dom ska vara i mina skor..
men, vi kommer vara gött nykära när vi träffas igen.. det är en sak som är säker.. :)
varje samtal gör så att jag mår lite bättre iallafall.. speciellt det igår.. då blev jag LYCKLIG.. Fast varje samtal gör mig lycklig.. det gör så att jag orkar med allt nu.. min kraftkälla.. :)
Och jag kan faktiskt verkligen säga det, att för varje dag som går så blir känslorna faktiskt starkare..
lite konstigt är det ju, men det är sant.. :)



så.. Idag vart man uppe på Baldersnäs o kolla på Melleruds bal.. efter en krokig och illamående bilfärd så vart vi framme.. och det var det värt.. guuuud.. Katta, du var verkligen fiiinast.. Du var verkligen det.. min sööta lilla katta.. som är bäst.. :)


Katta :)


Och min klänning har förövrigt kommit!! Såå fin.. hihi.. jätte nöjd.. bara det att den var ganska så stor.. jotack.. så det blir att sy in den en massa.. men de fixar hon som beställde klänningen åt mig.. finnemang.. :)


nee.. tråkig som jag är idag, så ska jag vara hemma och bara ta det lugnt.. orkar inte göra något.. sjukt trött idag.. så det blir nog att lägga sig framför tvn och kika på film. .sen blire lite plugg kan jag tänka mig.. om jag kommer igång någon gång.. e lite trög faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack gumman va snäll du e!! Hihi!!
du kommer också bli så himla fin tror ja! ;)
pussis

2007-05-21 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback