I spend my time just thinking about you..

I hear your name in certain circles
And it always makes me smile
I spend my time just thinking about you
And it's almost driving me wild

joraa.. vad hände?? hhaha.. ungefär så vaknade jag upp imorse.. från att jag trodde att min lördag skulle bli skittråkig, så blev den jäklans sköj.. :P
dock så hade min söndag kunnat bli lite bättre.. haha.. Har legat spikad i sängen hela dagen typ..  uschamej.. det var nästan det värsta jag varit med om idag.. fyy puttsan.. Men nu har jag äntligen orkat ta mig upp.. har lärt mig en läxa iaf.. ska INTE dricka starksprit.. jag ska nog hålla mig till mitt vin tror jag närmare bestämt.. Gårdagen är redan glömd... haha..
fast.. den va kul ändå.. förfesten.. faaasen va störda vi är egentligen.. Erika, jag, sara, Carro o Sabina.. en salig blandning som inte kan bli dålig.. :) vi härjade på som bara den..

vad hände sen då? Ja, efter nattmaten på förfesten, korttagningen, cykelpose mm så satte vi oss i Erikas pärla som tog oss in till Mellerud.. jaaaa, jippiee, wärs liksom.. haha.. det var inte en kotte, men några träd iaf.. hmm.. ajaa.. det var inte mycket folk med andra ord.. så det tröttnade vi på efter en sväng in på toaletten.. sen fick vi för oss att vi skulle åka till trollhättan när klockan var över 12, mycket smart av oss.. trollhättan blev istället åsebro festplats, där det var dödare än dödast typ.. så vi åkte in till wärs igen o härjade runt så gott det gick bland alla hårdrockshulliganer.. Kvällen fick också sitt slut, och tur o väl så slutade det inte nere i sunnanå då jag hade fått för mig att jag absolut skulle bada.. utan vi fick skjuts hem av freddan.. mycket snällt att ta ansvar för oss 4 överfulla småglin typ.. ;) Det är en sån där impulsfylla som vi inte visste vart den skulle sluta..

nåjaa.. nog om det.. fick ta dom mindre härliga konsekvenserna av fyllan imorse.. Vaknade upp och fick försöka lista ut vad som faktiskt hände igår.. haha.. :) men jag kom tillslut ihåg det mesta tror jag.. Det var sköj!! :)  nog om det jaa..

idag har gullepluuutten vart borta i 45 dagar ifrån mig.. och nu är det bara 45 dagar kvar..
 En likadan lång period som det har vart blir det igen.. men jag står ut.. :)
För tjallalalalaaaa jag är kär.. :P


Man behöver inte vara full bara för att man vinglar med cykeln..
bara lite kär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback