I will be your guardian angel

In the garden of lonely love
I'll wait for you, Until the time will come
When i see you smile
Just for me..

Det finns ingen annan.. Bara du.. Jag har svårt att koncentrera mig på annat..
jag försöker förstå samhällsprovet, men hur kommer det sig att jag läser samma meningar om och om igen?
DU... du är i mina tankar hela tiden.. Du är med mig jämt.. Du är så nära nu..
När jag tänker på dig så går det små rysningar i hela kroppen.. och det bubblar härligt i magen..  


I talk to you but its not the same as touchin' you
And every time you whisper my name, I wanna run to you
We'll be together, it won't be long, it won't be long
But it feels like forever, and its hard to be strong..

You shine brightest of them all, babe*

Inget kan förstöra nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback