I will never let you fall..

Egentligen så skriver jag inget speciellt elle intressant här i min blogg för tillfället.. Men det är ändå skönt att skriva av sig lite av det som man går och bär på.. För tillfället är det inte så mycket.. Mest att jag saknar min lille gullepluttis så enormt.. jotack.. känner mig så ensam.. :( Men det sägs ju att den som väntar på något bra (gott) väntar aldrig för länge.. Och det kan jag nog hålla med om.. Tänk känslan av att träffas igen.. Att möta hans läppar, vara i hans famn och bara vara.. Det är drömmen det.. Det kommer ju kännas som första gången igen.. Och jag kan lova att första kyssen var speciell.. :) lagom blygt, men oerhört bra.. :P Jag tänker varje dag på hur det kommer att bli när jag står nere på landvetter i väntsalen och väntar på att han ska komma ut.. guud.. och när jag tänker på det så börjar det pirra i magen.. jag längtar så otroligt.. :) Det är obeskrivkligt.. På sätt och vis är det nog bra att vara ifrån varandra lite, nåjaa, 3 månader var väl att ta i, men det är nog lärorikt elle nyttigt.. på många olika sätt.. Visst, det är jobbigt, men man hinner tänka på vad man verkligen känner, och hur man vill att livet ska se ut.. Och jag är tacksam över att jag har fått tänka igenom allt.. för nu vet jag precis vad jag vill.. Jag vill vara med Han.. Jämt! Och frågan är om inte känslorna växer för varje dag som går utan varandra.. Det tror nämligen jag.. :)

Jaja.. idag är det ännu mindre dagar kvar tills honey kommer hem till mig.. :) Hoppas att dagarna flyter på såhär bra som dom gör nu..Då är vi snart framme vid 11 juli!!!! :)

Student snart även.. puuh.. Vad jag längtar.. längtar verkligen tills jag slipper skiten..

Men Mest av allt längtar jag efter min lille Fredric.. <3

nu ska jag ner o se på tv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback