Just for you..

Vad händer egentligen?? nu har det skett tre bilolyckor till idag!!! en i Mellerud, en utanför brålanda och en i Karlstad.. i förrgår krockade en kille med moped, det brann i bertil johanssons bygg, två bilolyckor förra veckan.. Hmm jag har nog inte fått med allt, men fasen.. Det är ju nästan som att man är lite rädd för att åka ut på vägarna.. ne, usch.. det är inte roligt inte..

Nåjaaa.. Man ska vara försiktig i trafiken, men även om man själv kör med hyffs så är det många andra som slarvar, och då kan man inte göra något åt det.. uusch..


Vad händer idag då? Joo, har hämtat min balklänning.. jippie.. nu vart den fördigsydd och fixad.. skitnöjd.. :)

jaaa.. E fotboll nu också.. får ta mig en sväng ner och titta tror jag bestämt.. :)

Miss youuu..

Bästa killen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback