kooom hem..

Kom hem nu bubben.. Idag är en sån där jobbig längtar-dag.. =,(
Idag är jag bara allmänt ledsen för att jag saknar så mycket.. suck..
min lille sötnos..
men jag kan trösta mig med att nej, det är inte så långt kvar.. 55 dagar..
Jag tycker själv som jag vill, alla andra kan tycka att det är långt kvar, men det skiter jag i..
Jag längtar bara.. =)

Jag har nog inte riktigt förstått heller.. att detta är på riktigt.. låter lite konstigt kanske.. men.. jag har nog svårt att förstå att jag kan vara så himlans lycklig.. för just nu är jag lycklig som bara den.. och varje sms, samtal, mail..
allt gör mig överlycklig!!

Och jag vågar verkligen tro på detta nu!! =)

Jag vet att det kommer bli bra.. det är det hära man väntar hela sitt liv på,och när det väl inträffar så känns det direkt! och rätt känns det också!!

ohh.. nu ska jag duscha.. sen blire buzz o tjöt me flickorna.. =)
har faktiskt förövrigt fått ganska mycket plugg gjort idag.. stolt över mig själv.. =D

nu ska jag kila.. ciaaaooo

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
för en stund sen var allt så himlans värdelöst.. fy fasiken.. är inne i en depp-period nu.. fy fasiken.. inte bra.. känns som jag vill dra täcket över huvudet och inte kika fram förrän min Fredric kommer hem..
Samtalet lyfte mitt humör som vanligt mycket.. Och jag mådde bra..  men.. nu igen så känner jag mig mest ensam i hela världen..  Kom hem sötnos.. =( kom dit du hör hemma.. tillsammans med mig..

det är så starkt..

Vet du vad, jag tror att jag är kär.
lite läskigt är det ju, men mysigt..
läskigt mysigt..
det pirrar..
jag vet inte vad eller
hur jag ska göra det jag ska göra.
vet du vad, jag är faktiskt kär...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback