Livet tillhör dig och mig..

Another day
Without your smile
Another day just passes by
But now I know
How much it means
For you to stay
Right here with me

"Yet these miss you nights they're the longest"


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag längtar ihjäl mig.. :( uschamej.. det har varit några jobbiga dagar nu.. Har haft fullständig magkatarr, och fy satan vad dålig jag har varit.. elle det har gjort fruktansvärt ont.. orka liksom ha så ont i magen att man mår skitilla och inte kan sova.. blää.. men men.. vad fasiken gör jag? jag borde plugga skiten ur mig nu, men jag känner ingen lust eller energi alls för något.. Jag vet att det bara är nu i några dagar, men jobbigt är det ändå..
men måste fatiskt säga det att mitt magont försvann lite efter mitt samtal med honey igår.. Han fick klumpen att krympa litegranna iallafall.. tur det.. men bra är det inte ännu.. suck.. nu är ju skolan snart slut även, det känns faktiskt riktigt skönt.. Och jobbet börjar nästa vecka.. jag ser faktiskt fram emot det.. det ska bli kul med en ny erfarenhet.. usch, nu lät jag vuxen.. men jag menar det fatiskt.. :P och framförallt är det väl skönt att slippa skiten, dvs skolan.. usch.. mår bara illa på morgonen av tanken på att behöva sätta sig på bussen till skolan..uschamejja.

Och idag är det 50 dagar kvar tills bubben kommer heeeeem!! och jag längtar ännu mera.. :) mindre än 1200 timmar kvar.. hihi.. det låter ju inte mycket med 1200 timmar.. det känns som att det är 1200 timmar på en vecka ungefär.. fast jag vet ju, att det faktsikt bara är 50 dagar kvar.. de va liksom 63 dar kvar nyss.. o nu bara 50.. :D
Imorrn är det 49 dagar kvar.. det låter faktiskt lite.. hihihi.. och om 16-17 dagar så står jag på skolan redo för att börja livet på riktigt.. :D då följer sommaren, stranden, de varma kvällarna, vattnet, jobbet, beachvolleyn, midsommar och söötnosen mig hand i hand.. :) Och jag bara längtar så sjukt mycket..  

Är det inte spännande också att jag o mitt hjärta ska åka ner till landvetter och bara ta en resa till värmen utan bestämt vart?!? det ska bli vääääääldigt spännande och mysigt!!!

Wihoo.. Nu när jag tänker på framtiden så blir jag lite gladare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback