Lucky me!

Jag är lyckligast!!

ohh.. pirrande känsla..
tänk vad lycklig jag kommer vara när sommaren äntligen har börjat på riktigt.. och en viss världens bästa kommer hem.. jotack.. ;)

Då kommer jag vara lyckligare än lyckligast!

Fredric

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu.. nu är klockan typ.. 19:31.. o jag har vilat.. goooott.. Ska snart iväg till beccis o kika på film. .ellle allmänt tjöta bara.. vi får la se hur det blir med det hela.. :)
Guudars vad jag längtar nu.. och det blev ju inte bättre av att jag fick VÄRLDENS SÖTASTE mejl förut.. det rörde mig, det kändes enda längst in i hjärtat.. det skuttade och hade sig.. :) *fniss*
Jaaaa, jag är så himlans lycklig.. trots att jag är ensam.. Fast jag är ju inte ensam egentligen.. Jag har ju världens bästa.. haha.. ;) och nej, jag menar inte mig själv denna gången.. haha.. :) ensam men ändå inte.. jag har ju någon som bryr sig om mig, och tycker om mig.. det är guld värt!! Och jag njuter varje dag av tanken att SNART, då blir jag inte ensam på något sätt.. hiihh.. :) Känner mer o mer för varje dag faktiskt.. det är ju bra.. :)

nåjaa.. nu ska jag kila iväg.. bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback