More than you could know..

Satt ensam på tåget idag.. och då började tankarna snurra.. men..
jag satt och funderade riktigt mycket.. vad jag känner, hur jag känner, varför jag känner..
och anledningen till att jag känner som jag gör är DU..
och det jag känner känns otroligt bra!

det börjar pirra i kroppen av förväntan och glädje..

För varje dag som går så är det ju en dag närmare..


4 veckor har gått nu.. vart tog dom vägen?? 4 veckor utan dig sötnos.. Redan 4 veckor.. men.. frågan är om dom gick snabbt? jag tror detta.. Men ändå inte.. det har varit stunder som känts förjävliga.. Men för det mesta har det gått bra.. jag går efter: den som väntar på något bra, väntar aldrig för länge..

det är så svårt att sluta tänka på dig darling..

du andades tillräckligt högt för att man skulle kunna vänja sig vid det..
Och  för att sedan kunna sakna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback