Och nu förstår jag..

Rädsla,något vi alla har..
Min försvann med dig
Och jag bara längtar nu..
Efter vår framtid..
Att bara få vara lycklig
tillsammans med dig..
"Du & Jag" har aldrig förut
varit så vackert för mig som nu..

Idag är det Tisdag.. nu är det snart onsdag.. vart ledig idag iallafall.. såå skönt.. borde pluggat, men hade sjukt mycket annat för mig idag.. Har lagat jätte god wokad mat med mammsi.. sen så fick jag glädjebeskedet att min balklänning hade kommit.. Så det blev snabba ryck upp till Åsen där klänningen var.. Och jag blev myyycket nöjd med den.. :)
sedan blev det fotboll.. Håfreström-kroppefjäll.. brrr.. blev lite kallt.. men men..

57 dar kvar nu Honey.. Jag har inte tvekat en sekund, och kommer inte göra det heller..
det finns bara en för mig.. Och jag är väldigt lycklig att jag äntligen har hittat dig!
Jag är verkligen så lycklig.. trots att du är på andra sidan jorden så tvivlar jag inte en sekund.. Det känns så otroligt bra ändå..

Och varje gång du ringer så slår mitt hjärta tredubbla slag.. Bara av att höra din röst.. Och när vi pratar är jag nära tårarna varje gång.. Det betyder ju något..

Mina känslor dök upp fort, och dom är här för att stanna.. dom blir bara starkare och starkare för var dag som går.. Jag kommer inte svika dig.. :) isåfall sviker jag även mig själv.. Det finns ingen tanke på det.. Du är verkligen underbar.. bäst är du.. :D

längtar efter dig, våran första sommar ihop..:) utlandsresan.. och vem vet, jobbet också kanske.. :)

Jag är heelt såld..
konstigt om folk inte ser alla små luddiga hjärtan som flyger omkring mig när jag går.. ;)

Nu ska jag ner o plugga lite på matlagningen.. typiskt MIG att komma på det när klockan är halv 11.. men men.. Jag är heeelt slut på skolan.. bläää..

nu kilar jag.. Nattinatt..

Saknar dig min sötis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback