That´s the way i like it..

Could it be love at first sight?
And I never knew that I, could fall in love on the very first night
Could this be love?

Vad har man gjort för nytta idag tro? det är inte mycket de..
joo, har vart ute hos Anette idag och bestämt hur min balfrisyr ska se ut! :)
Det kommer att bli skitnice.. Jaja.. sen har jag bara längtat efter bubbe min..
70 dagar kvar med imorgon.. Det kommer att gå fort..
ajaa.. vad händer denna veckan? ska ta stygnen på fredag, det ska bli riktigt skönt.. sen så blir det nog shopping i götet en sväng som det ser ut nu.. :)

Du får mig så lätt ur balans, även fast du är på andra sidan jorden.. :) 

Att vakna bredvid dig är absolut det bästa jag vet.. Och jag längtar så mycket!

10 veckor - 70 dagar - 1680 timmar -100800 minuter - 6048000 sekunder.. Ungefär..
och nu är det faktiskt kortare tid kvar.. :)

*Och jag bara väntar och längtar efter att få höra din röst smeka mitt öra genom en knastrig telefonlinje igen.. Och få veta att du finns för bara mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback