Time will fly..

I know it seems so far away,
I know it sounds like so many days.
But just like tonight those days will end.
It
wont be long, until I see you again..
and then before you know it.
I'll be by your side..
Time will fly..




jarrråå.. nu har snart onsdagen gått, och imorrn är det min SISTA riktiga skoldag.. elle min sista skoldag innan studenten.. WIIIHOOO!! gjorde prov idag, och det gick bra faktiskt.. så nu vart det avklarat.. sen har jag lämnat in i stort sett alla uppgifter också.. mycket duktigt av mig.. så nu har jag ett prov kvar imorrn, och sen en uppgift.. sen är jag friiiiii!! :P ska bli myyyycket skönt.. hihi.. :) idag är det 49 dagar kvar.. :P fast, denna dagen är ju snart slut.. det är uuunderbart va tiden går fort nu helt plötsligt.. jag mena.. 49 dar.. det är inte mycket faktiskt.. Jag är redan myycket förväntansfull.. Men jag vet att det kommer bli såååå bra.. hiih..

så.. på fredag så blir det ner till stan och fixa det sista till studenten.. puuh, det har blivit många vändor ner.. men men.. det är ju bara en gång i livet man tar studenten från gymnasiet.. så det vart det värt. .hihi.. :) Sen så ska ja antagligen vara barnvakt på lördag.. hihi.. mysigt de.. för vet inte om jag är riktigt sugen på att festa faktsikt.. Alkohol är det mycket kolhydrater i.. hahaa.. ;)

sen blire jobb på måndag.. jorraaaa, gött med pengar.. :P

nåjaaa.. nu ska jag fortsätta plugga.. men..

Time will fly..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback