times changes..

usch.. Idag var det fruktansvärt hemskt.. usch.. gick till skolan som vanligt och hade lektion.. sedan berättar Madde för mig att det är två killar i 20 års åldern som kört ihjäl sig inatt.. och tankarna kom som bomber.. vem? var? hur? när? jag var otroligt orolig för vem det kunde vara.. var det någon som stod mig nära? Det värsta var att man gick i ovisshet så länge innan man tillslut fick reda på vilka det var.. det var ingen jag kände, men fy fasiken.. va hemskt.. 2 unga killar som hade hela livet framför sig.. Led dom? eller dog dom direkt? kan inte låta bli, men tankarna snurrar runt..  Usch, man kan inte låta bli att få rysningar och man får bilder i huvudet.. hemskt.. Vill ägna en tanke åt dom, även fast jag inte kände dom.. För oavsett vad så förtjänar absolut ingen något sådant.. I tidningen stog det att dom kommit över på fel sida, åkt ner i diket och voltat ut på en åker.. fyyy.. så jäkla hemskt!!! Sen att det går så många rykten och teorier om hur det hände, vad dom gjorde för fel, om dom var påverkade.. såna ska man ju inte tro på..

När sådant här händer så hoppas jag att alla människor tänker till.. En olycka kan hända när som helst, vem som helst och vart som helst.. Man får ta vara på de personer som verkligen står en nära.. Allt kan förändras på ett ögonblick.. Sånt här får en verkligen att tänka.. Och bilvett.. det är något som alla ska finslipa lite..

nåjaaa.. nog om det.. Idag blev jag FRI! underbart.. det var min sista skoldag.. och jag är lyckligare än någonsin typ..:P skolan har aldrig varit min grej.. så..

Och idag är det 48 dagar kvar, vilket vill säga att det snart bara är 47 dagar kvar. för denna dagen är snart slut.. :) uuuuunderbart.. tiden flyyger iväg.. :) Och jag börjar redan nu bli lite spänd och förväntansfull.. hihi.. :)  Misssss youu!!! Honey!! Nu får jag snart telefonsamtal.. bäst att kila.. :)


From the time I met you everything came true
All I ever dreamed
I found in you..

*
When you took my life and turned it all around
Ooh, you got me flying
Don't take me down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback