23 november..-förbannad..

6 dagar har snart gått.. Bara typ? Nu kan jag inte räkna ner heller, eftersom då blir de konstigt.. Träffar ju gos snart igen.. O egentligen så är jag glad idag, fast ändå inte.. hmm.. konstiga känslor..
bubben ska iaf beställa flygbiljetter till mig nu ikväll!!!!! wihooo.. mig gilla!!
så de verkar som de blir typ 15e december, eller någon dag före/efter.. underbart..!!:)
första gången man ska till italien då.. fast.. gillar inte att jag ska behöva byta plan o grejjor.. nee.. uuh.. Men, jag får ta det som en utmaning väl..

joo.. får se hur de blir me detta nu.. :)

fast e ju inte heeelt 100 än.. beror på hur de stämmer med flyg,tåg,bussar o sådant.. :)


va faaaaaaaaaa*n.. satt o kolla på idol.. detta är ju inte sant!! hur fasiken kunde daniel åka ut? de va ju andreas som skulle åka ut med huvudet fööööre. förstår inte va han gör i idol överhuvudtaget.. killen har ju inget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback