doktooooorer..

blääääääää.. försökt käka penicilin för min uvi, urinvägsinfektion 3kurer nu.. har de gått braaa?? neeej.. första kuren jag fick tog inte bort infektionen, så jag skulle få mer o av en ny sort eftersom första sorten gjorde mig sängliggandes o illamående.. så då fick jag en ny som jag trodde skulle funka skitbra... jovars, efter 3e dagen fick jag massa utslag och blev andfådd och svullen.. ringde till sjukvårdsupplysiningen som upplyste mig om att det var början på en allergisk reaktion.. aaaa de va ju rooooligt.. så då fick ja avbryta den kuren.. så vart jag hos doktorn i måndags, fick en ny slags penecilin, för doktorn trodde de va sorten som ja var allergisk mot bara, men neeej efter 1 tablett så blev det samma visa igen.. så skulle för 3e gången försöka få en ny grej idag, men då vart det en ny doktor, o dom hade tydligen slarvat bort mitt prov som jag lämnade i måndags.. KLYFTIGT! så då fick jag lämna nytt prov o blev stucken i mitt lille finger, vilket jag inte tycker om.. joo.. så nu ska jag dit imorrn morgon igen o lämna ytterligare prov, sen får jag medicin nästa vecka.. väääldigt roligt.. bara jag är frisk tills jag åker till italien.. dumt o va dåligt när jag kommer dit ner.. :(

jooomeen.. va blire till helgen?? ska till min kära syssling,pyssling,släkting Carro Lundin.. Vi ska avtacka? neeej så kan man ju inte säga, vi ska säga hejdå då, eftersom hon far till USA för ett tag framöver, närmare bestämt ett år.. de e bra Carro, pröva dina vingar.. :P sen blir det ju o kolla på mathias holmgren på wärs.. hahaha.. jovars.. de blir grejjer de.. schlagerfest även kallat.. inte mig emot.. ;) ;) så det hoppas jag verkligen att det blir kul.. blir inte kul att Carro åker =/ men aaa, blir ju ett äventyr för henne.. är glad för hennes skull på sätt o vis.. :)

LOVIS, saknar dig.. :(
image34

förövrigt så har jag verkligen dom bästa!! :) Vissa kommer o går, men dom riktiga stannar för alltid.. :)
det är jag glad för verkligen..
..vänner..
men jag kan ju inte rå för att människor förändras, och ändrar sig..
men dom som jag har nu vet jag att dom är sig själva och dom andra får göra som dom vill.. :)

Lova, min bästa vän.. saknar dig otroligt mycket!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback