What is?

och jag har jobbat hela denna söndagen.. för det är väl söndag idag?? hmm.. har inte koll på dagarna.. jobbade iaf från 7 imorse till 5 i eftermiddags.. puuh.. måttligt trött nu.. nåjaaaa... läggdags tidigt, för imorn blire jobb igen.. 7 på möööra te halv 3.. men pengar blir det.. så jag ska inte klaga egentligen.. verkligen inte..

sen fick jag ett väääääldigt glädjebesked på min mobil förut.. ett sms.. Jag hade fått en resa beställd till Italien..! :) älskling hade bokat.. Wihoooooo! :) fast flyger till Nice i frankrike, för det var tydligen lika nära som det skulle vara om jag flög till Pisa flygplats typ.. så.. billigare till Frankrike, och inte nog med det, jag slapp göra plan-byte i amsterdam!!! wihoo.. flyger direkt.. 2 timmar tar det.. perfekt.. min lille sötnos fixade.. sötiiiiis!! o så perfekta tider också, flyger 09:45 från GbG, o sen flyger jag hem 12:55... passade med tåg o allt t.om.. :D

kan inte bli bättre.. :D :D

Börjar redan bli lite nervös.. hahaha.. rolig som jag är.. ;)
aaaooow, sitter o lyssnar på massa godingmusik som jag hade på den andra datan, innan den hann krascha.. så tur o väl så fick jag över på denna datan.. bullet for my valentine va jätte längesen ja hörde på, så nu är det lika bra som första gången jag hörde dom igen.. :) o Creed, me like!!
jovars.. nu ska jag titta på sagan om ringen.. den har jag ju aldrig sett?+ eller?? hahaha.. jovars, den har jag sett nåra ggr om man säger så.. :)

nattinatt!!!

Take a look, open up, look inside, what is there
In your heart, in your mind, in your soul
there's the answer
Why you want, why you need, the side effects of
what you see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback