when you know, you know..

Faaaaan.. Idag blev man ensam för en tid framöver.. hur länge? vem vet... Kan man våga hoppas på ett hembesök vid jul? jag hoppas!! annars?? en tur till italien för min del om 2 veckor kanske?? jag hoppas och längtar..
trodde faktiskt inte att det skulle bli så hära jobbigt igen.. eftersom vi gått igenom både det ena och det andra nu under tiden.. vart både upp och ner.. Men nu förstår jag hur mycket du egentligen betyder för mig.. saknar dig verkligen!! 18e november.. vilken jäkla dag... blääää.. hatar 18.. för de va ju 18e april han åkte till hongkong sist också..!!! jag kan väl trösta mig med att det inte är hongkong denna gången, de e ju bara Italien.. aaa eller hur.. bäckefors hade vart långt nog..



-when you know, you know-

*Í'll wait for you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback