Jobb och mulet..

Idag är det jobb som gäller.. hmm.. lite trist.. men pengar blire iaf.. :P helg o allt.. ;) tjejorna mina ska festa ikvälll, får väl joina dom senare ikväll, fast i nyktert tillstånd denna gång.. ;) men så är det när man har blivit vuxen.. ööh..;)
sen börja klockan 7 till morran imorgon är inte heller så skönt.. men men.. smällar man får ta.. :)
jajaa... älsklingen min har blitt morbror igen.. till en liten liten flicka.. :) sååå otroligt söt.. hihih..

igår så vart det match ja.. fick jag vara med?? neeeej.. övergångspapprena hade slarvats bort, så dom hade inte kommit till förbundet, så jag fick inte spela.. så jävla skit på de.. men jag var en riktigt bra coach iaf..;) haha.. men vi vann i vilket fall som helst med 5-4.. vilket var otroligt skönt faktiskt.. men nästa lördag, då jävul är jag klar för spel! då möter vi ?älvstranden? tror jag iaf.. då banniiimej.. hihihhih..
så efter matchen igår så åkte jag ut i skogen, närmare bestämt Ör, och hjälpte älskling o va barnvakt åt Colin.. sötare unge får man verkligen leta efter.. :) sååå söt.. :)

nåjaaa.. annars så har min vecka varit ganska vanlig.. jobbat, ridit, tränat, o så vart i stan o handlat.. :)

nu ska jag bort te beccis.. hennes vovve har fått vaaaaalpar.... muuuuumma!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback