Lördag..

Sådära.. Då var det lördag.. Beccis födelsedag.. Grattis min lille stumpa.. va händer annars? verkar bli lite party ikväll iallafall.. menmen får se närmare kvällen vad som sker.. e egentligen inte sugen för 5 öre.. men nu börjar festtarmen vakna lite.. enbart för att beccis fyller år då... får va lite sjysst.. :P
Hemma från Cypern.. där vi hade det heeelt underbart.. mumma mumma mumma.. me like.. hade verkligen skitmysigt..

Annars så har jag tränat lite innebandy.. :) slutade med att jag fick göra ett besök på läkarstationen dagen efter, där doktorn sa till mig snällt att jag skulle ta det lugnt i två veckor för att jag hade haft för stor påfrestning på hälsenan så den blev störd igen.. men men..

på måndag blir det jobb på bergs.. Sen så blire provjobb på Buddys på tisdag o torsdag.. :) :)

så nu flyter vardagen på som vanligt.. lite incidenter lite här o var.. men men.. Allt förändras.. det får man leva med..

så.. va händer nu med livet? jaaa.. det är mycket som är på gång.. :P :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback