between the lines..

hej hoppp, jag är en väääldans flitig bloggare.. inte sant.. Men jag har ett alltför roligt liv för att sitta o blogga.. ;) hahha.. nåjaaa.. men vad har hänt det senaste?? jag har börjat spela fotboll IGEN.. plus till mig.. röra sig e kul.. nån gym-människa är jag då rakt inte.. så då passar lag-aktiviteter bra.. :)
annars så har jag mest vart ute o lekt med fyrhjuling, vart duktig o grejjat i F trädgård.. o jobbat.. lite.. :) ska även vara duktig o jobba lite i helgen.. skönt me lite pengar.. O så är det match på lördag.. Roligt.. hehehe.. Jag får nog inte spela så mycket, om jag får spela något.. men de e såklart.. kondition som är lika med en 85-åring och fötter lika dåliga så gör det mig inte något.. ganska förståeligt.. är mest med för träningens skull.. Gjort 4 träningar nu redan.. duktiga mig.. ;) tiden går fort.. hujedamej.. April är snart slut ju.. shit.. tiden rusar iväg.. snart soooommar..
och jag längtar så otroligt mycket!! inte till jobbet, utan till att kunna åka ner till vita sannar, eller stugan (mitt paradis) och slänga sig i det klara o ljumma vattnet.. mmm.. LOOOVE IT!!

sitter även o klurar lite på midsommar.. skulle va kul att åka te grebbe igen.. men verkar inte som att någon är så mycket på det igen.. men får hoppas på de bästa.. kvar i mellerud vkill ja inte vara i år.. nu när jag är hel-ledig då.. :)

jajjaa.. ska ta o äta lite kvällsmål nu.. har precis kommit hem från träningen.. trött o gooe..

hade fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback