Engla 10 år..

Den lilla flickan Engla är hittad.. dock inte vid liv.. 42-åriga lastbils-chauffören erkände och visade vägen till Englas lilla livlösa kropp..

Jag får rysningar och man kan inte fatta att det är sant.. En 10åring.. en liten flicka med hela livet framför sig.. vad fick honom egentligen att kunna utföra en sådan hemsk sak? frågorna är många, och man kan egentligen bara tänka på hur hennes familj har det.. usch.. R.I.P Engla..

Sådana människor som denne 42-åring borde faktiskt inte få vara fria, har han redan utfört flera våldtäkts-försök så tycker jag att han borde vara inburad.. hallå, för ett övergrepp han gjort på en tjej fick han drygt 1 år.. va fasen.. det är för fjuttigt!!

ne usch..

nu ska jag försöka att sova i vilket fall som helst.. Ensammen.. Bubben min är påväg hem från stockholm, där han hämtat en ny leksak, en ny fyrhjuling vill säga.. så imorrn är jag nog ute o svishar på den.. ;) vi har förövrigt bestämt att det ska vara städdag imorrn, så hoppas att det inte blir för soligt, för då får vi skjuta fram städdagen.. ;) vilket vore jätte synd.. hahaha.. :)

nee.. nu blir det sängen..

nattinatt..


Kommentarer
Postat av: Sanna

så hemskt

Postat av: Anonym

Bubben...så gulligt

2008-04-14 @ 00:28:33
URL: http://johanlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback