Tillbaka i söder..

Jomen.. Haft en braaa weekend i Luleå må jag säga.. jooo.. det var skitsköj.. o så hann jag med en middag i sthlm med min kära andra broder, som man tyvärr inte träffar så ofta.. men det är så, när man bor en bit ifrån.. jajaja.. men käket var otroligt bra måste jag säga.. vi käka på ett ställe vid st. eriksplan, som hette Pepper.. typ grillställe, och aldrig har jag någonsin smakat så bra grillad kyckling!!! åt fajitas, och det går inte beskriva hur gött de va. rekomenderar stället skarpt! dyrt men värt de.. lätt!! det läskas i munnen fortfarande när jag tänker på de..;) hahah
nåjaa..

skulle iaf flyga 21.30 ifrån sthlm och Arlanda, vidare till Kallax i Luleå.. men vad händer? vi går på planet kl 21:00.. och när klockan blir 21:30 står vi fortfarande kvar.. o så blev klockan kvart i, o sen blev klockan 22.. o vi på planet började skruva lite på oss, och bli lite rastlösa och irriterade.. då Börjar kapten prata.. då vart framdäcket, det som stter vid nosen på planet, trasigt.. så dom skulle fixa det..
det jobbet gjordes på ungefär 10 minuter.. men sen fick vi inte flyga förrän dom rapporterat och skrivit i sin loggbok, varje liten detalj.. visst är det viktigt att dom inte slarvar, men va i hela friden, då hittar dom inte däckets "ordernummer".. det fanns inte med någonstans.. inga böcker, inget i datan.. och kapten förberedde oss på att vi kanske skulle få stanna i sthlm på hotell över natten.. NEEEEJ tänkte jag.. mitt tålamod höll på att ta slut efter en redan lång resa till stockholm.. jaaa..men tillslut, vid 23 tiden så kunde vi lyfta i vilket fall som helst.. och det var nog den snabbaste flygresan jag hade flugit någon gång.. hehehe.. gasade nog både en o två ggr.. :P

nåjaa.. sen väl i luleå så ade jag en jätte bra tid.. vi shoppade, åt gott, drack gott, kikade på någon jazz.-koncert, och sedan, det efterlängtade tentra-röjet.. joo man tackar.. det blev ett x antal glas med cider och vin, men det gillar viiii! :) o sen vart de kul med dans o skit på kåren.. jaa.. det var roligt.. :)

nåjaaa... jag sitter här o funderar på om jag skulle ta mig en sväng upp till rostock och kolla in när damlaget tränar fotboll där.. e lite smått sugen på att börja spela lite, mest bara för tränings-skull.. nämligen inte sugen på matcher.. o sen så är det kul med fotboll också.. och eftersom jag inte kan vara värst stenseriös med fotboll pg.a mina fötter så räcker det nog med bara träningen iaf.. så det får det nog bli isåfall.. :)

jaja.. annars så blir det nog en ganska lugn vecka.. ska försöka komma åt lite jobb också i veckan.. behöver skaffa lite klirr i bingen! så att säga.. :)

sitter o drömmer mig bort utomlands.. och jag är nog ine ensam om att göra det.. :D

nee.. nu får det vara nog.. nu ska jag kila.. have it!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback