Alone..

aaooe.. känner mig som världens mest ensamma människa nu! trodde det skulle vara skönt att flytta hemifrån! få mitt eget place.. visst är det gött att ha sitt eget, det säger jag inte emot.. men grymt ensamt när man levt hemma hela livet.. Man saknar stöket o tjatat från mamma o pappa.. de e så grymt tyst o trist att vara ensam, och man bara surrar runt.. hopp.. när ska jag äta? vad ska jag göra nu? kanske städa lite? nee, men man vet inte vad man ska göra.. man går runt som man är lite i trans.. sjukt.. usch!! o imorrn börjar skolan, o nerverna börjar komma..

nåjaa.. jaaa, jag har hemlängtan.. redan.. jag erkänner! är inte människan som gillar att bo själv.. absolut inte.. men men, jag får försöka att överleva.. en sak som är ganska väldigt klart är att på fredag tar jag tåget hem o spenderar min helg hemma, eller i bäckefors :D

 sen är det praktik vecka 40-41.. skönt.. de blir på hemmaplan, antingen Melleruds kommun, Bengtsfors kommun eller dals eds kommun.. hehe.. närmast hem.. sparar lite pengar då, o så får man vara hemma lite också :)

jaja.. nu ska jag väl försöka sova.. ska vara i skolan kvat över 9 till morran.. känns konstigt. att gå till skolan igen! men men.. jag vänjer mig nog.. ändå ganska skönt schema! kommer väl ha mycket att göra, men mycket hemarbete, o då kan man ju faktiskt åka hem ibland också :) wiiie.. jag längtar hem ;)

nattinatt nu.. första natten ensam! bläää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback