Closer..

Kan inte hjälpa det, men jag älskar fortfarande Neyo´s closer.. o sen Usher´s moving mountains.. :) Usher e heet :P

Jaja.. och torsdagen har gått.. tiden rusar iväg trots att dagen har vart oerhört lång.. får inte ihop det riktigt.. men när klockan var halv 3 så trodde jag aldrig att det skulle bli kväll.. men nu är den här.. genom att fördriva min tid med att köra mamma till jobbet, handla, lämna cykeln hos elofson, bakat o grejjat klart i garderoberna så är klockan äntligen kvällen :)

igår var det en skön dag.. Var ute på en powerwalk med annicka..skönt..!

jaja.. Imorrn blir det att sätta sig på cykeln vid halv 9 o cykla ner till rådahallen, där det blir simning o solning.. o sen så har jag köpt hårfärg.. mörkbrunt.. Så nu blir jag brunett igen!! :D wiiie.. sen så ska jag be sandra att lägga i eventuellt några mörkgröna, och svarta slingor i så småningom.. kan nog bli fräscht :D  wiiie.. o sen så blir det en förhoppningsvis väldigt bra kväll i bäckefors då arvingarna spelar! FATTA! Arvingarna.. mina idoler ;) som jag o Anna har legat i bäddsoffan o sjungt till dessa gudar ;) hahah.. GODA TIDER DET! tänk vad galet kul man hade förr!!!!


På lördag blir jag karlstad-bo.. börjar jag bli lite nervös nu?


Idag har jag bakat ja! Kladdkaka o chockladmuffins.. wiiie.. Provade att göra kladdkakan i våran jäkla avancerade micro, o efter många hmmmm så blev den skitbra :D förhoppningsvis.. har inte smakat ännu dock.. men tror den blev bra iaf.. ser bra ut ;)
Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback