Feel this..

Mycket har hänt.. på 2 månader.. Det jag trodde skulle hålla livet ut, det fick sitt slut.. Fanns nog inget att göra åt.. Det var något som jag var tvungen till.. Jag skulle inte kunna leva så pressat mer.. Jag vet inte vad jag ska säga.. Kommer alltid finnas där, kommer aldrig glömma.. det var verkligen speciellt.. och jag kan inte mer säga än att tårarna rann så fruktansvärt.. but i have to let it go.. Du är i mina tankar!


Nu är flytten nära också.. flyttar på lördag, och tankarna snurrar.. det är inte förräns nu som man börjar förstå det.. det känns konstigt.. på alla sätt.. konstigt att flytta ifrån allt o alla..

till helgen så blir det arvingarna i bäckefors ;) sedan karlstad på lördagen, flytta upp kläderna mm, o på kvällen blir det bio om det hinns med.. nya Arn-filmen.. myyys :D o sen så blir det en ensam söndagkväll o fortsättning på veckan.. förmodligen så blir det ju att umgås med resten av folket däruppe.. Anna, o så kanske nån träningstur med Malin o så..

jajaa.. ska sitta o kolla på film nu.. börja någon knas på 3an.. får kika på den..

hade fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback