Helgen över..

Haft en mycket bra helg i Karlstad.. Fått mycket gjort, vilket känns bra! gardinerna sitter uppe, både i köket o vardagsrummet.. wiiie.. dom passade superbra där.. tur att jag ändrade mig :) o så fick jag ju 3 vita orkideér som passar superduper i fönstret!!! :) kunde nästan inte bli bättre.. wiie! :) älskar verkligen orkideér!! så fina!

o imorrn så blir det nog en tur till Karlstad igen, med mor min :) det blir bra detta! då får de införskaffas en bokhylla.. får köpa möbler så att rummet blir lite möblerat iaf ;) Så får bli Ikea igeeen.. jaaråå..

Har även fått några extra jobb-dagar i veckan.. skönt.. egentligen inte.. men det behövs.. ju mer jobb, desto mer pengar liksom.. så.. jobbar onsdag 16-20,30, fredag 07,30-13,30 o söndag 13,30-21.. lite extrapengar blir det ju.. även fast jag helst av allt skulle slippa att jobba.. men men..




fönstren i vardagsrummet :) hyllan till höger ska dock bort :)


mitt lilla kök.. ganska stort för att vara i en 1a ändå :)

lägenheten går iaf att bo i nu :) mer saker kommer ju efterhand.. det viktigaste är dock på plats!


nu ska jag röja lite i garderoben.. det behövs.. :)

hade bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback