Long time ago

nu var det längesen jag skrev.. Men jag har änna kommit ifrån det hära med bloggandet.. Ingen tid, ingen lust.. Jobbar heltid nu, och det SUGER.. aldrig mer!! ;) Man blir så knäckt när klockan blir 2 o alla går hem typ förutom jag, som måste vara kvar tills 4.. Nåja, det låter ju inte alls farligt.. men jobbar man på ett ställe där det krävs mycket service, så är dom två timmarna otroligt långa.. Man springer sig svettig hela dagarna! tyvärr har vi gått en personal mindre i stort sett varje dag, vilket är vääädligt jobbigt.. Det jobbet som en person gör, det märks så väl om det saknas.. så det har varit en jobbig andra period.. men nu är det snart slut, och då ska jag ha semester i två veckor! :) sen flyttar jag upp till min kära lägenhet i karlstad.. Känns väldigt skönt att jag kommit igång lite däruppe, med inredning o så.. men jäklans vad dyrt, pengarna flyger iväg.. puuh.. Mycket mycket mer saker jag vill köpa, men som mamma sa, saker som inte är absolut nödvändiga kan man ju faktiskt införskaffa lite med tiden.. jaja.. det blir nog bra detta.. Har iaf badat mycket, jobbat MYCKET, spelat minigolf o volleyboll o haft det allmänt skönt.. :) :)


Idag ska man klippa sig igen då.. håret är förjäkligt nu alltså.. får se hur de blir med frisyren.. blir nog kortare o uppklippt igen.. den frisyren som är bäst för mitt tunna hår :) så det blir nog bra.. ska även försöka sova en sväng nu.. inte blitt mycket sovet faktiskt..lagt sig sent, o upp tidigt.. o jobbat hela dagarna.. det tar på en vill jag lova! så nu blir det en liten tupplur innan jag ska ta mig till sandra som ska frisera mig :)


Flyttar förmodligen upp till K-stad på riktigt den 23-24e nån gång.. För 22e så blir det Arvingarna i bäckefors, dans.. ;) haha!! grymt kul ;)

ska by the way upp till karlstad på fredag kväll också, o vara där över helgen.. shoppa, o fixa o dona.. blir nog fint det!! :)

nu blir de att nana lite..

ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback