save me..

Ja, då var man tillbaka igen.. I Karlstad.. vill fortfarande INTE vara här.. :( vill inte vill inte vill inte! Vill vara hemma.. :(
låter kanske som värsta tönten, men vilken omställning det blir från att ha bott hemma med båda föräldrarna i 20 år, o sen helt plötsligt flytta till eget place, långt bort.. visserligen kunde det ju varit längre avstånd, men jag tycker detta räcker gott o vääääääl! Nu i efterhand skulle jag nog vilja kunna pendla, kunna åka hem när jag vill, det kan ja ju nästan nu också.. men det blir väldigt väldigt jobbigt o dyrt.. :( Visst ksulle jag vilja bo i mitt eget, som jag gör nu, men inte hääär!

:( I want to go home..
 
Men jag får klara av denna veckan dv.s till fredag.. för på fredag slutar jag klockan 11, o då är det någon som skyndar sig hem!

ledig tisdag.. den dagen ska jag försöka plugga, så mycket som möjligt, sen så ska jag även vara med Anna.. hälsa på henne ute i skoghall, in till stan o shoppa, o sen bara vara.. fika lite o så..

söndag idag ja.. fortfarande söndag.. bläää.. söndag natt, måndag natt, tisdag natt, onsdag natt, torsdag natt..

fredag natt :)

sen veckan därpå så är det bara måndag o onsdag som gäller.. så då åker jag heeeeeem!! wiiie!!

V 36:
måndag: 12:15-18:00
tisdag: LEDIG -träning
onsdag: 08:30-12:00, 13:15-15:00
torsdag:09:15-12:00 -träning
fredag: 08:30-11:00

V 37:
måndag: 08:30-10:00 , 10:15-11:00, 12:15-16:00
tisdag: LEDIG
onsdag: 09:15-12:00
torsdag-måndag: ledig :)

V 38:
måndag: LEDIG
tisdag:08:15-11:00 Deltentamen!
onsdag: 08:30-11:00, 11:15-12:00, 13:15-15:00
torsdag: 08:30-17:00 = Temadag
Fredag: LEDIG

V 39:
FULLT SCHEMA! :S

V 40:
måndag: 10:15-12:00, 13:15-15:00 , 15:15-17:00
tisdag: LEDIG
onsdag: VFU ( praktik)
VFU från 1/10-10/10 :D

så ser det ut iaf ett litet tag framöver.. som ni ser så är veckorna ändå väldigt olika.. o sen är det ju ibland SK, ibland föreläsningar, ibland film, o så...

jajaaa.. blir nog kanske en del träning nu dessa veckor.. med malin.. måste ha saker att göra hela tiden.. annars blir jag galen här!! men har iofs 4 böcker att läsa ut, på mindre än två veckor.. mer än 4 böcker förresten.. va fasen.. jag som inte ens kan streckläsa en intressant bok, jag ska lyckas streckläsa några som är absolut verkligen superotroligt ointressanta! hahah.. aa så kan det vara.. nu ska jag faktiskt ta mig en dusch. sen lägga mig o plugga liteeee.. läsa lite.. blä..

ajaaa.. hörs vettja!!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår dig precis.. Jag bodde i vänersborg ensam en period, haha.. inte ens de klarade jag av och de va bara 5 mil hem=) Men tids nog vänjer man sig! Man får fokusera på det man är där för, pluggandet! Även fast de inte alltid heller är så roligt...=/

Ta hand om dig, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback