What a beautiful morning!

Jaooopp.. Idag var jag uppe med tuppen.. halv 7 gick jag upp.. kanske e jag dum ftersom jag skulle kunna ha sovmorgon till halv 9, men nu såhär när klockan börjar närma sig halv 9 så ångrar jag det inte! gick som sagt upp, solen började stiga upp den också, vilket var underbart.. på med byxer, tröja o träningsskor.. o IPODén.. de viktigaste typ.. o så en banan.. sen var det bara att traska iväg.. tog en god o lång tur runt golfbanan.. ensam.. o de va heeelt lugnt, en bil körde förbi mig under hela promenaden.. Man såg verkligen allt i ett annat perspektiv.. tänk om det var inne i stan man gick, då skulle bilar tuta o köra.. men nee, på landet ska man nog bo faktiskt :)  det var underbart lugnt, o väldigt frisk luft.. så med solen i ansiktet så traskade jag på.. sen så stod de plötsligt en liten pytteräv framför mig.. jaaa men så söt.. skabb hade den dock.. stackarn :( men den va söt ändå.. för den va liiiiten... den stanna o kollade på mig bara.. sen skulle jag testa hur nära jag kunde gå, o vipps så var jag högst 1 meter ifrån.. tufft! vart är kameran när man behöver den? o inte nog med det, jag hade sällskap med räven en bra bit också.. han väntade på mig o kollade så jag var med hela tiden.. helt sjukt..

så tidiga morgonpromenader ska jag försöka mig på oftare.. såå härligt.. vilken start på dagen liksom!! :)

sen när jag kom hem satte jag mig i lugn o ro o åt två ägg o ett knäckebröd, o läste tidningen. underbart liv :)

klockan 9 kommer annicka hit, då ska vi vara hurtiga o cykla ner till simhallen o simma, o sen belöna oss med lite solning efter åt.. me like!! :) sen blire systajmet o fixa lite gött att dricka tills ikväll.. mumma!


så nu ska jag börja packa ner badkläder mm..


färga håret sen också.. spännande!! hoppas på att annicka kanske kan vara så snäll o hjälpa mig, om hon har tid vill säga :)


by by so looong!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback