5 December..

Och efter många om o men så ska jag inte vara med på matchen.. trist.. =/ var många i laget som var sjuka eller jobbade.. men ajg håller verkligen tummarna att vi ska slå munkfors.. är ju en ganska viktig match också.. surt.. nåjaaa..
inte bra att spela om man har en infektion i kroppen.. tyvärr...

Gubben tyckte vi skulle ta en tur till gbg, så det får det bli.. Inhandla lite julklappar, o nyårsblåsa, o bara mysa.. Liseberg lär det bli, om det inte regnar vill säga.. pissväder... spöregnar o blåser här.. hmm.. inte för att jag tror att vädret är så mycket bättre nere i götet men.. nåjaa... har skaffat fram massa julmusik, o gud vad mysigt det är.. =) hiihih.. så det får bilresan bestå av.. =) haha...Så vi ska natta där hos hans brorsa.. snälltsnällt!

Nu ska jag göra lite mat.. Lovade mamma att maten skulle vara klar halv 1, dvs om 10 minuter ;) hehehe.. men de e lugnt, potatisen står på för fullt o kokar o korven e snart varm..  varmkorv med potatismos får det bli =) hahah..

nåjaa. nu ska jag packa med mig lite också.. vad jag ska ha med mig, som vanligt blir det väl ungefär halva garderoben.. brukar bli så när jag ska iväg någonstans.. oavsett om det är till Italen eller Bäckefors ;) hohoo..

ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: Evelina

den är inställd :P

Postat av: Evelina

det vet jag inte än :P

2008-12-05 @ 16:42:09
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha en toppen helg tjejen.. Tack, ja i helgen blir de mys.. kram

2008-12-05 @ 20:59:21
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback