Brrrr..

jaa.. här ligger jag nerbäddad framför tvn.. mår allt annat än bäst idag!! vaknade hos K imorse, bussen hem, o sen direkt i säng igen.. låg o frös, samtidigt som jag svettades. Huvudvärk också =( inte kul.. så alvedon, täcke o filt.. fick sova ett par timmar till.. blev möjligtvis lite bättre med alvedon.. så nu har jag precis tagit ett par till, o så blir det upp o handla lite.. Brorsan kommer hem idag.. =) wiee.. så kul! så ska handla o fixa lite tacos ikväll..

Annars så är jag heeelt slut efter helgen.. puuh.. när man inte är van att jobba så långa turer, eftersom jag inte gjort det på ett tag, så blir man grymt trött.. så igår somnade jag som en stock =) sköönt!

Min vecka består av jobb tisdag 7-14, onsdag 13-21, o torsdag 7-15, som det ser ut nu! Men kan bli mer! skulle ju inte jobba imorgon egentligen, men dom ringde mig, det var bra =) mer jobb= mer pengar ;) smart smart!!!

var inne på forever21.com förut o skulle beställa en klänning till juldagen, o hittade en jättesöt!! 108 svenska kronor skulle den kosta!! hallå ellleer, de e väl ingen tvekan.. haha.. sen när jag skulle betala så såg jag att frakten kostade $39,95, alltså mycket dyrare än klänningen som bara kostade 13,5.. så frakten kostade typ 320 kr.. så NEJTACK! hahaha..  

Jag är så suuuperkär verkligen!! Hade en så mysig söndagskväll igår med darling!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback