borde sova..

jaaa, nu borde jag sova egentligen.. ska jobba imorgon.. 7-15.. men kan inte sova.. efter träningen i fredags började jag känna av något konstigt i min höft.. o det har bara blivit värre.. det som jag tror spelade in var att vi på träningen spelade 2-lagsspel, men man hade en på ryggen som hade klubban, o man sprang o det påfrestar ju både rygg o höfter.. så nu har smärtan kommit mer o mer.. det klickar i höften för varje steg jag tar, o varje gång gör det jätteont..o nu har det blivit värre, då det faktiskt gör ont o strålar när jag ligger ner.. Känns ju lite sådär. .så idag på jobbet höll jag på att dö.. voltaren var det starkaste receptfria tabletterna som jag kan ta, men det gör grymt ont ändå.. så nu ska jag till farbror doktor på fredag kl 9 o kolla upp detta.. så får han skicka mig vidare till sjukgymnast, ortoped, kiropraktor, eller vad han tycker man ska göra åt detta.. jag är grymt besviken, för det är inte säkert att jag kommer klara av att jobba imorgon, o än mindre träna eller spela match.. känns ganska pissigt just nu.. och med ont i höften så får jag ont i ryggen pga att jag försöker minska belastningen på det benet o går snett iställe.. mm.. inte lätt inte.. nu ska jag inte tycka synd om mig själv mer! =) men grymt irriterad o besviken..

men då är det bra att ha en sååå bra o go pojkvän, som kan rycka upp mig lite.. fick ett så gulligt mms förut, så man kan inte annat än le =)  <3

men nu ska jag ta o borsta tänderna, o ta en sista tablett för värken o sen försöka sova..

nattinatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback