Dagen går mot sitt slut..

Nu är det bara ca 30 minuter kvar tills julafton är slut.. jahopp... så var denna dagen avklarad.. helt sjukt trött.. man blir nog det av allt man ätit.. haha..ojoj.. de e mycket.. så nu får jag typ svälta tills nyår, om jag ska komma i min klänning.. ;) haha.. men det ska nog gå bra hoppas jag.. ;) annars så är jag nöjd med dagen och julklapparna.. hade inte önskat mig något större så.. men fick b.la smink från makeup store, nyårsklänning, väska, Pandora-berlock, jacka, sängkläder, ett hudvårds-kit från victoria secret (inköpt i NY) en klocka, o så lite pengar o lite mer... lite smått o gott av varje.. bra julklappar då jag faktiskt inte sagt vad jag önskat mig riktigt.. =)

Och imorgon nalkas det fest.. joootack! då ska vinet ner.. =) hehehe.. Lovis kommer hit vid 2, då ska vi börja göra oss iordning.. ;) hahaha.. jaa, de gäller att vara ute i god tid.. haha.. vi ska vara hos Helle kl 18.. så jag tippar på att vi är klara tills dess ungefär..;) hahaha..det ska lockas hår mm.. o innan Lova kommer ska jag färga håret o hinna med en tur ner till stugan om vädret vill.. =) det blir lite som förr i tiden.. Lova kommer hit innan, o vi hjälps åt.. hon brukar hjälpa mig med att locka mitt hår, och jag brukar hjälpa henne med smink o hår.. o så lite dricka på det.. MYSIGT.. =)

men nu känns det som att sängen är det bästa alternativet.. är riktigt trött.. uuh.. så tror jag kommer stensomna till tvn.. men det är skönt.. vaknar sådär vid 4 tiden av att tvn  är på, o att ett program kanske har lite högre volym än det innan.. ;) så då är det bara att leta upp fjärren o klicka av.. inte bra att låta tvn stå på så, men det är allt bra skönt att somna till den =)

jajaa.. nattinatt vänner!! uppladdning för imorgon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback