Dan före..

Japp. idag är det dagen innan den stora Dagen.. julafton imorgon.. jag har nog inte riktigt förstått det.. tiden har gått sjukt fort.. redan julafton.. inte längesen man låg på stranden o glassade i värmen, o badade.. Känns väldigt konstigt faktiskt.. tiden går grymt fort iaf.. snart 6 månader med älskling också.. JA, tiden går fort!!

Igår öppnade jag o älskling julklappar, eftersom vi ville öppna dom tillsammans, men fira jul på olika håll.. så då öppnade vi igår.. o jag fick en jättefin klocka och världens sötaste miranda-nalle.. (sån där grå) på nallen stod det: " Jag älskar dig SÅHÄÄÄÄÄÄR mycket".. o så sträcker nallen ut armarna.. tyckte att det var jättegulligt av min goding.. Sånt uppskattas verkligen.. =) japp!! Love, Love Love.. <3


sitter o kollar på uppesittarkväll med bingolotto.. jäklar vad kasst!!! vem bryr sig egentligen om det dom pratar om? det är ju inget som jag är intresserad av vem som sjungit vaggvisa för vem.. neeej.. så kollar bara när spelen är.. jag vann inte på något av de 4 spelen. men mamma vann 100 kr o pappa vann faktiskt 500kr.. pappa vann på den lotten som jag skulle haft först, men ändrade mig i sista sekund till den andra.. OSIS. men.. som dom säger, otur i spel, tur i kärlek =)

är nog någon bra film snart också hoppas jag.. är grymt trött.. zzzz.. jobbat idag.. 07-15.. så seg dag..

mmm.. God jul alla o nattinatt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback