Fredag idag..

fredag, idolfinal, träning, kanske jobb.. jaaoo.. vem vet vad fredagen för med sig.. just nu ser det ut som det blir julgodis-bak med mammsen till att börja med.. så trött.. inte sovit en blund inatt typ.. blivit inträngd i väggen av hjärtat.. haha.. ta de på rätt sätt =) Han har legat o sussat så sött, jag har mest försökt att röra mig och ändra position.. haha.. nåjaa..

Hjärtat ska vara chaffis till Karlstad idag, så det blir inget fredagsmys med honom inte! trist.. ska upp o jobba till morgonen, så är väl lika bra att sova själv också, så ag är pigg till jobbet =)  jag bara beklagar mig, men shit vad jag INTE ser fram emot lördag o söndag.. efter en kväll på jobbet så är jag sjukt trött på det.. men det är bara att bita ihop.. Helgen är snart slut! och jag slipper vara bakfull på söndag.. slutar 17:00, så det kan ju bli att jag faktiskt far upp till gubben i bäckefors då.. så jag får träffa han något i helgen =)

Längtar till julafton, väldigt mycket!! =) 

27e december är inbokat, och guud vad jag ser fram emot det!! =)

sen nyår, det ska firas med älskling.. =) wiie!

o på måndag kommer ju bror hem.. Joel.. =) ska bli så gött att träffas igen, o på onsdagen kommer andra bror Henrik hem.. så alla är hemma samtidigt.. det var längesen det inträffade =) så javisst, detta kommer bli en bra jul =)

Hmm, förövrigt så undrar jag om man får några linser från fargadelinser.com.. någon som vet? kanske bara är ett sätt att få uppmärksamhet.. fy på det isåfall! man har ju inte fått något svar eller liknande iaf!

jajaa.. nu ska jag ut o göra knäck.. brukar inte äta så mycket av julgodiset, för sliskigt.. hahaa=) men kul att göra det iaf! =)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback